zapamatovat přihlášení
zapomenuté heslo

Výzkumy pomáhají podnikům a institucím správně se rozhodnout, zjistit názory svých zákazníků na zboží a služby, zaměstnanců na zaměstnavatele, ale také otestovat reklamní koncepty či internetové stránky. Staňte se proto i Vy členem výzkumné komunity a připojte se k desetitisícům současných členů.

Máte dotaz?

Zde je seznam nejčastějších otázek nebo problémů, které lze snadno vyřešit. Jsou roztříděny do několika oblastí:

Přihlašování na účet, ID, heslo

Zapomněl/a jsem ID nebo heslo pro vstup na můj účet.

Pokud jste zapomněl/a Vaše ID, stačí místo něj zadat email, pod kterým jste na iVýzkumy registrováni. Heslo Vám bohužel nesdělíme – pro maximální bezpečnost je Vaše heslo uloženo v zašifrované podobě a ani my jej nedokážeme přečíst a poslat Vám ho. Jedinou možností je proto změna hesla – klikněte prosím na odkaz „zapomenuté heslo“ a zadejte Váš email. Do schránky Vám přijde odkaz, pomocí kterého zadáte heslo nové. Pokud by se vyskytly nějaké problémy, prosíme kontaktujte nás, pokusíme se problém co nejrychleji vyřešit.

Žádný email mi nepřišel, takže neznám své ID, případně další podrobnosti.

Informační emaily rozesíláme samozřejmě automaticky. Pokud používáte u svého emailu vysokou úroveň zabezpečení proti nevyžádané poště, je možné, že je takto identifikován i tento email (i když děláme maximum pro to, aby se to příliš často nestávalo). Zkuste se proto podívat také do složky „Spam“, „Nevyžádaná pošta“ či podobných, zda tady tento email nenajdete. Řešením také je nastavit info@ivyzkumy.cz do seznamu bezpečných kontaktů (např. u pošty na Seznam.cz je to v sekci Adresář / Povolené kontakty). Pokud žádné z těchto opatření nepomáhá, kontaktujte nás.

Co je to ID a k čemu slouží?

ID je číslo, pod kterým jste evidováni na www.ivyzkumy.cz. Pomocí něj vstupujete na svůj účet nebo do dotazníku. ID Vám bylo automaticky přiděleno systémem při registraci a zasláno na Váš email. Pro vstup na účet nebo do dotazníku dále potřebujete heslo, které jste si zvolili při registraci.


Kredity, odměny, soutěže

Právě jsem vyplnil/a online dotazník a nemám za něj připsané na účtu kredity, kde je problém?

Pokud jste dokončili dotazník až do konce, náleží Vám avizovaná odměna. Kredity jsou připisovány účastníkům obvykle ihned po vyplnění dotazníku, ale v některých případech až po ukončení celého výzkumu (max. 14 dní). Pokud je to již delší doba a kredity připsány nemáte, prosíme kontaktujte nás.

Jaký je poměr při převodu kreditů na poukázky do obchodů nebo hotovost?

Kredity jsou směňovány v poměru 10 kreditů = 1 Kč. Při převodu Vám systém zobrazí počet kreditů i jejich hodnotu.

Kde najdu historii vyplněných dotazníků?

Stačí se přihlásit na Váš účet a v sekci Můj účet – Odměny – Historie účtu, naleznete veškerou historii Vašich vyplněných dotazníků včetně kreditů.

Kdy mi přijde odměna?

Pokud jste převedli odměnu na poukázku do online obchodu, byl Vám kupón (kód) zobrazen ihned při převodu a najdete ho také v historii Vašeho účtu. Při převodech na hotovost by Vám měly peníze dorazit prostřednictvím poštovní složenky do 30 dní, většinou je to však dříve. Pokud by se tak nestalo, kontaktujte nás – zjistíme obratem příčinu a sjednáme nápravu problému.


Registrační údaje, profil respondenta, změna údajů

Proč musím zadávat v registraci požadované údaje?

Tyto základní údaje potřebujeme znát, abychom mohli vybírat vhodné účastníky do výzkumů. Pokud je např. výzkum zaměřený na vysokoškolské studenty, nebylo by vhodné zbytečně oslovovat i ostatní členy panelu, kteří by byli na začátku dotazníku kontrolními otázkami vyloučeni. Registrační údaje nám také umožňují zjistit ještě před začátkem výzkumu, zda je v panelu zaregistrován dostatečný počet lidí z požadované skupiny a zda má tedy vůbec smysl výzkum realizovat.

Jak změním svůj email nebo registrační údaje?

Stačí pouze vstoupit do sekce Můj účet a změnit požadované údaje v Nastavení. Pokud se ke svému účtu nemůžete dostat z důvodu zrušené emailové schránky, prosíme, kontaktujte nás emailem na info@ivyzkumy.cz.


Četnost dotazníků, pozvánky, účast ve výzkumech

Nepřišel mi od Vás ještě žádný email nebo pozvánka, kdy nějaký dostanu?

Jsou dvě hlavní příčiny toho, proč Vám email nedorazil: první je, že jste zatím do žádného výzkumu nebyl/a vybrán/a – účastníky do výzkumu vybírá automaticky počítač náhodně nebo na základě specifických požadavků na výzkum. Je tedy jen otázkou času, než budete osloveni. Druhá možnost souvisí s přijímáním pošty do Vaší schránky. Emailové pozvánky rozesíláme respondentům automaticky. Pokud používáte u svého emailu vyšší úroveň zabezpečení proti nevyžádané poště, je možné, že je takto identifikován i tento email. Zkuste se proto podívat také do složky „Spam“, „Nevyžádaná pošta“ či podobných, zda tady tento email nenajdete. Řešením je také nastavit info@ivyzkumy.cz do seznamu bezpečných kontaktů (např. u pošty na Seznam.cz je to v sekci Adresář / Povolené kontakty).


Vyplňování dotazníků

Dotazník se ukončil již u 6. otázky. V emailové pozvánce zmiňujete cca 15 otázek? Bylo něco špatně?

V emailu, kterým Vás informujeme o probíhajícím výzkumu, vždy uvádíme maximální rozsah dotazníku. Ten ale obsahuje různé tzv. filtrační otázky; to znamená, že na některé otázky odpovídají jen někteří respondenti. Nebudeme se Vás např. ptát na to, co jste nakoupil/a online v posledním měsíci, pokud ve filtrační otázce uvedete, že jste doposud nenakoupil/a nic. Výsledný počet otázek tak může být i výrazně nižší, než avizovaný maximální počet.
Na konci každého dotazníku byste měli najít informaci o tom, že se jedná právě o konec, a že jste tedy vyplňování úspěšně zakončili. Pokud na takovou informaci nenarazíte, mohlo by to znamenat, že něco není v pořádku.


Ochrana údajů, anonymita

Kdo uvidí mé odpovědi a jak budou použity?

Pouze autoři projektu iVyzkumy.cz mají přístup k Vašim informacím. Vaše osobní údaje jsou uchovány odděleně od Vašich názorů a odpovědí v dotaznících. Klienti našich výzkumů jsou pochopitelně seznámeni s Vašimi názory, ale pouze v souhrnných zprávách – nemají tedy k dispozici individuální odpovědi a nemohou zjišťovat údaje o jednotlivcích. Více informací o ochraně údajů naleznete ZDE.


Zrušení účtu

Nechci již být členem iVyzkumy.cz – jak se odhlásit?

Pokud již nechcete být členem iVýzkumy.cz, na stránkách se přihlašte a v Můj účet zvolte položku KONTAKTNÍ ÚDAJE. Na konci této stránky klikněte na odkaz Zrušit účet (pokud jste přihlášen/a klikněte rovnou SEM). Po emailovém potvrzení dojde k deaktivaci účtu. Doporučujeme ještě před tímto krokem provést konverzi kreditů na nabízené odměny. Po zrušení účtu to již není možné.


Nenašli jste zde odpověď na Váš problém nebo otázku?

V tom případě se na nás obraťte ideálně emailem či telefonicky. Kontakty naleznete ZDE. Prosíme uveďte své ID a pokud se jedná o otázku ke konkrétnímu výzkumu, uveďte také referenční značku (naleznete ji v předmětu emailové pozvánky Ref.).